Funny Pain
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.


emo/rock/punk/visual kei/lolita/heavy metal real role play
 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 Come closer, come closer, come closer...Stop!

In jos 
2 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
AutorMesaj
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 EmptyMier Aug 25, 2010 7:40 am

Rezumarea primului mesaj :

OCC: Camera lui Daniel, dupa'amiaza, ora 15:30, vara, furtuna.

BIC:
Am intrat in camera aruncand rucsacul pe pat. Ma durea tot corpul de la antrenamente. Am intrat in baie si am dat drumul la apa de la dus. M'am dezbracat si am intrat sub jetul fierbinte lasand apa, sa'mi crete trupul.
Sus In jos

AutorMesaj
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 EmptyMier Aug 25, 2010 9:47 am

-Buhuhu, locul asta o sa fie perfect pentru Hallowen, spun eu razand.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 EmptyMier Aug 25, 2010 9:50 am

-Daca o sa fie ploaie ca acum da, spun zambind indreptandu-ma spre scari.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 EmptyMier Aug 25, 2010 9:55 am

-Sa speram ca va fi, spun eu coborand.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 EmptyMier Aug 25, 2010 9:57 am

-Mda atunci toti o sa se inspaimante, spun eu cu un ton de groaza putin.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 EmptyMier Aug 25, 2010 10:04 am

-Muhaha, incep eu sa rad.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 EmptyMier Aug 25, 2010 10:06 am

Am inceput sa rad cand l-am auzit.
-Noi incepem mai devreme? il intreb eu deschizand usa de afara simtind aerul racaors pe picioarele mele goale deoarece tricoul nu era foarte lung.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 EmptyMier Aug 25, 2010 10:14 am

-Da, spun eu razand.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 EmptyMier Aug 25, 2010 10:15 am

-Interesant, voi fi doamna Smith, spun eu cu un zambet malefic pe fata. Am si pistol adevarat cu gloante reale, zambesc eu inocenta.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 EmptyMier Aug 25, 2010 10:19 am

-Atunci o fa fiu eu domnul Smith, spun eu ranjind. Am o multime de arme, adaug razand.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 EmptyMier Aug 25, 2010 10:21 am

-Tu domnul Smith? il intreb eu ganditoare iesind in ploie udandu-ma rapid. Hmmm nu stiu ce sa zic ...
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 EmptyMier Aug 25, 2010 10:24 am

Am chicotit privind cerul.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 EmptyMier Aug 25, 2010 10:26 am

-Racoritor, spun eu mergand prin ploaie zambind. Eram uda toata si tricoul era lipit de mine, nici nu stiu cum aratam, iar parul era lipit de mine si l-am dat usor de pe fata.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 EmptyMier Aug 25, 2010 10:27 am

Mi'am dat parul pe spate.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 EmptyMier Aug 25, 2010 10:28 am

-Cred ca arat ca dracu' , spun eu ca pentru mine.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 EmptyMier Aug 25, 2010 10:30 am

M'am uitat la ea.
-Nop, arati bine, spun eu.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 EmptyMier Aug 25, 2010 10:31 am

Ma uitam la el zambind.
-Merci, spun intr-o franceza perfecta.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 EmptyMier Aug 25, 2010 10:33 am

-Che cosa non è, spun eu in italiana.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 EmptyMier Aug 25, 2010 10:36 am

-Ce anume nu e? il intreb eu intorcandu-ma catre el? Stiu si putina italiana, spun zambind.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 EmptyJoi Aug 26, 2010 7:03 am

-Nevoie sa'mi multumesti, spun eu.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 EmptyJoi Aug 26, 2010 8:24 am

-Aha deci mai trebuie sa-mi exersez cunostinte italiene, spun zambind privind usor cerul.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 EmptyJoi Aug 26, 2010 8:26 am

Dau din umeri privind in jur.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 EmptyJoi Aug 26, 2010 8:32 am

Mergeam in continuare mai dandu-mi uneori parul de pe fata.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 EmptyJoi Aug 26, 2010 8:43 am

Am cascat plictisit privind cerul.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 EmptyJoi Aug 26, 2010 8:45 am

-Te-ai plictisit? il intreb eu intorcandu-ma cu fata la el.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 EmptyJoi Aug 26, 2010 9:40 am

-Putin, spun eu. Dar eu snt mereu plictisit!
Sus In jos
Continut sponsorizat





Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 3 Empty

Sus In jos
 
Come closer, come closer, come closer...Stop!
Sus 
Pagina 3 din 4Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Closer to the edge.

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Funny Pain :: - Vila - :: . Dormitoarele .-
Mergi direct la: