Funny Pain
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.


emo/rock/punk/visual kei/lolita/heavy metal real role play
 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 Come closer, come closer, come closer...Stop!

In jos 
2 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
AutorMesaj
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 EmptyMier Aug 25, 2010 7:40 am

Rezumarea primului mesaj :

OCC: Camera lui Daniel, dupa'amiaza, ora 15:30, vara, furtuna.

BIC:
Am intrat in camera aruncand rucsacul pe pat. Ma durea tot corpul de la antrenamente. Am intrat in baie si am dat drumul la apa de la dus. M'am dezbracat si am intrat sub jetul fierbinte lasand apa, sa'mi crete trupul.
Sus In jos

AutorMesaj
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 EmptyMier Aug 25, 2010 9:02 am

-Pai sunt studenta si cantareata, spun eu zambind. La orice instrument si la voce, continui eu privindu-l.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 EmptyMier Aug 25, 2010 9:04 am

-Dragut, spun eu. Stiu si eu sa cant la chitara si tobe!
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 EmptyMier Aug 25, 2010 9:05 am

-Interesant, cam multe talente nu crezi? il intreb eu zambind dulce.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 EmptyMier Aug 25, 2010 9:06 am

-Si cate or mai fi, spun eu chicotind.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 EmptyMier Aug 25, 2010 9:07 am

-Exemple? il intreb eu ridicand o spinceana zambind.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 EmptyMier Aug 25, 2010 9:08 am

-Sunt un bun scriitor, asta din ce spun profii, si de asemnea un "Artist desavarsit", ca s'o citez pe profa de desen, spun eu razand.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 EmptyMier Aug 25, 2010 9:12 am

-Dragut si eu ma pricep la poezii, povesti si melodii, spun ganditoare. Dar ma axez mai mult doar pe melodii, spun eu zambind cald.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 EmptyMier Aug 25, 2010 9:14 am

-Bine ai venit in lumea mea, spun eu.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 EmptyMier Aug 25, 2010 9:16 am

Ma uit putin in jur.
-Imi place lumea ta, spun eu zambind dulce.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 EmptyMier Aug 25, 2010 9:17 am

-Ma bucur, multora nu le place, spun eu zambind cald.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 EmptyMier Aug 25, 2010 9:19 am

-De ce sa nu le placa? Este dragut, spu eu zambind cald privind fereastra.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 EmptyMier Aug 25, 2010 9:22 am

-Stiu, dar gusturile nu se discuta, spun eu.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 EmptyMier Aug 25, 2010 9:23 am

-Asa este, mi se spune des ca sunt trasnita, spun eu. Nu zic ca nu sunt, spun eu zambind cald.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 EmptyMier Aug 25, 2010 9:26 am

-Din nou, bun venit in lumea mea, spun eu razand.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 EmptyMier Aug 25, 2010 9:28 am

-Wow, dar chiar esti bun la multe, spun eu zambind .
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 EmptyMier Aug 25, 2010 9:29 am

Am inceput sa rad.
-Probabil, spun eu.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 EmptyMier Aug 25, 2010 9:33 am

-La ce nu te pricepi? il intreb eu. Uff dar discutiile astea m-au plictisit, spun eu oftand.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 EmptyMier Aug 25, 2010 9:36 am

Dau din umeri.
-Waa, pe ploaia asta ar merge o plimbare, spun eu.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 EmptyMier Aug 25, 2010 9:37 am

-Mda ar fi dragut, spun eu ganditoare privind fereastra si stropii mari.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 EmptyMier Aug 25, 2010 9:38 am

-Te tine de o plimbare? intreb eu ranjind.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 EmptyMier Aug 25, 2010 9:40 am

-Sigur de ce nu?, spun zambind cald
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 EmptyMier Aug 25, 2010 9:41 am

-Atunci sa mergem, spun eu luandu'mi hanoracul dupa pat.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 EmptyMier Aug 25, 2010 9:42 am

Am zambind si m-am ridicat. Nu aveam degand sa ma schimb. Imi placea sa stau in ploaie.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 EmptyMier Aug 25, 2010 9:43 am

Am deschis usa lasand'o pe ea sa iasa prima. am aruncat inapoi hanoracul.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 EmptyMier Aug 25, 2010 9:45 am

Am iesit din incapere privind holul. Becurile nu prea mai erau bune. Parca as fi intr-un film de groaza.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! - Pagina 2 Empty

Sus In jos
 
Come closer, come closer, come closer...Stop!
Sus 
Pagina 2 din 4Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Closer to the edge.

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Funny Pain :: - Vila - :: . Dormitoarele .-
Mergi direct la: