Funny Pain
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.


emo/rock/punk/visual kei/lolita/heavy metal real role play
 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 Come closer, come closer, come closer...Stop!

In jos 
2 participanți
Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4  Urmatorul
AutorMesaj
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! Empty
MesajSubiect: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! EmptyMier Aug 25, 2010 7:40 am

OCC: Camera lui Daniel, dupa'amiaza, ora 15:30, vara, furtuna.

BIC:
Am intrat in camera aruncand rucsacul pe pat. Ma durea tot corpul de la antrenamente. Am intrat in baie si am dat drumul la apa de la dus. M'am dezbracat si am intrat sub jetul fierbinte lasand apa, sa'mi crete trupul.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! EmptyMier Aug 25, 2010 7:46 am

Afara ploua cu galeata si eu ma plictiseam sa stau in camera mea. Am hotarat sa ma duc sa-mi cunosc vecinii ca nu stiam pe nimeni pe aici. Am iesit din camera mea imbracata doar cu un tricou mai lung negru cu modele rosii. Ma plimbam pe hol si am batut la o usa la nimereala. Am batut incet sa nu deranjez.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! EmptyMier Aug 25, 2010 7:55 am

Am iesit din dus si am auzit batai in usa. Am intrat in camera.
-Un moment, strig eu imbracandu'ma rapid. Imi las prosop pe cap si meg sa deschid usa.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! EmptyMier Aug 25, 2010 7:58 am

Ma uitam spre geamul de pe hol. Furtuna de afara era puternica si se vedeau pe geam picaturile de apa.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! EmptyMier Aug 25, 2010 8:02 am

Am deschis usa si am privit'o pe fata.
-Buna, spun eu. Intra!
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! EmptyMier Aug 25, 2010 8:08 am

-Buna, spun eu zambind si itrand in camera. Te deranjez? il intreb eu zambind.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! EmptyMier Aug 25, 2010 8:10 am

-Neah, abia am venit de la antrenamente si nu aveam oricum ce face, spun eu.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! EmptyMier Aug 25, 2010 8:12 am

-Ok, spun eu zambid.Si ce antreneamnte faci? il intreb eu. Apropo eu sunt Alicia, Aly pe scurt.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! EmptyMier Aug 25, 2010 8:14 am

-Daniel, Dany pe scurt, spun eu. Am antrenamente la box, bascket si arte martiale, adaug zambind.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! EmptyMier Aug 25, 2010 8:17 am

-Boxul e interesant, spun eu. Si bascketul de asemenea.Incantata sa te cunosc Dany.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! EmptyMier Aug 25, 2010 8:21 am

-De asemenea, spun eu zambind. I'a loc!
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! EmptyMier Aug 25, 2010 8:23 am

Ma uit eu prin camera rapid si ma asez pe canapea.
-Frumoasa camera, spun eu zambind.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! EmptyMier Aug 25, 2010 8:25 am

-Mersi, sora'mea m'a ajutat, spun eu. Te servesc cu ceva?
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! EmptyMier Aug 25, 2010 8:28 am

-Non merci, spun eu zambind pe o franceza impecabila.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! EmptyMier Aug 25, 2010 8:29 am

-Êtes-vous français?? intreb eu privind'o.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! EmptyMier Aug 25, 2010 8:32 am

-Oui, je suis, spun zambind. Dar tu? il intreb de aceasta data in limba romana.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! EmptyMier Aug 25, 2010 8:33 am

-Jumatate francez, jumatate italian, spun eu zambind.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! EmptyMier Aug 25, 2010 8:35 am

-Ce dragut, spun eu zambind dulce.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! EmptyMier Aug 25, 2010 8:50 am

Zambesc si aprob scurt.
-Cati ani ai? intreb eu desi stiam ca este nepoliticos.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! EmptyMier Aug 25, 2010 8:53 am

-19 ani, spun zambind. Tu? Cu ce te ocupi? il intreb eu in continuare.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! EmptyMier Aug 25, 2010 8:54 am

-20, spun eu. Sunt student la arte plastice si litere si ma mai ocup cu traficul de droguri, adaug.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! EmptyMier Aug 25, 2010 8:56 am

-Wow, interesant spun eu zambind. Cine ar fi crezut ca un baiat ca tine ar face trafic de droguri? intreb eu retoric zambind.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! EmptyMier Aug 25, 2010 8:57 am

-Nu stii nici odata, spun eu ranjind usor.
Sus In jos
Alicia

Alicia


Mesaje : 69
Data de înscriere : 24/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! EmptyMier Aug 25, 2010 8:58 am

-Mda asa este, spun eu zambind udor si dulce. " M-am scrintit " imi spun eu in gand.
Sus In jos
Daniel

Daniel


Mesaje : 76
Data de înscriere : 25/08/2010

Come closer, come closer, come closer...Stop! Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! EmptyMier Aug 25, 2010 9:00 am

-Tu cu ce te ocupi? o intreb eu.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Come closer, come closer, come closer...Stop! Empty
MesajSubiect: Re: Come closer, come closer, come closer...Stop!   Come closer, come closer, come closer...Stop! Empty

Sus In jos
 
Come closer, come closer, come closer...Stop!
Sus 
Pagina 1 din 4Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Closer to the edge.

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Funny Pain :: - Vila - :: . Dormitoarele .-
Mergi direct la: